UNTUK TEMPAHAN JERSI MUSLIMAH : KLIK SINI

Jersi Muslimah versi Harimau Muda


Assalamualaikum. Alhamdulillah bersyukur kita kepada Allah kerana pada saat ini kita masih berada dalam nikmat Iman dan Islam. Setelah saya kaji berkaitan dengan minat wanita, saya dapati wanita yang meminati sukan bola sepak begitu ramai, mungkin juga faktor suami yang meminati bola sepak dan juga mungkin pengaruh keadaan sekelilingnya. Cumanya tidak semua yang zahirkan seperti berpakaian jersi pasukan yang di minati kerana ingin menjaga batas-batas aurat. Di sini saya cuba tampilkan satu altenatif buat para muslimah dengan designkan Jersi Muslimah yang saya kira buat pertama kali di Malaysia. Saya harapkan usaha yang saya buat ini mendapat sokongan dari semua pihak.

Tempahan akan di buka pada 6 Jun ini..insyaAllah.

Penulis : Mujahid Creative ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Jersi Muslimah versi Harimau Muda ini dipublish oleh Mujahid Creative pada hari Saturday 2 June 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan Jersi Muslimah versi Harimau Muda
 

2 comments:

  1. salam maaf nak tanya ukuran setiap saiz jersi contoh nya saiz m ukuran bahu brapa labuh tgn labuh baju brapa...?

    ReplyDelete